Najnowsze wpisy:

29B.Wizualizacja I Dziwnow

Cukiernio-lodziarnia, czyli jak biznes sezonowy zamienić w biznes całoroczny?

Lody w Polsce sprzedają się w okresie od wiosny do jesieni, głównie od kwietnia do września. W przypadku biznesu opartego wyłącznie na mrożonych słodkościach Twój lokal funkcjonowałby wyłącznie przez kilka miesięcy w roku. Właśnie dlatego lodziarnię warto połączyć z cukiernią i stworzyć wyjątkowe miejsce, które będzie Ci przynosić zyski przez cały rok.

Odśwież lodziarnię z Prownes! Wykonamy oraz urządzimy kawiarnię, cukiernio-lodziarnię i inne wnętrza komercyjne. Czekamy na Twój telefon! +48 77 453 17 79

Lodziarnio-kawiarnia na 5 +

W przypadku lodziarnio-kawiarni bardzo duże znaczenie ma lokalizacja. W końcu nikt nie będzie robił wycieczki na obrzeża miasta tylko po to, by spróbować lodów domowej roboty. Jeśli już to zrobi, to przy okazji, bo jest mu akurat po drodze. Na lody wybieramy się najczęściej w trakcie spaceru czy po zakupach. I w takie lokalizacje staraj się właśnie celować. Dobrym pomysłem jest również otwarcie cukiernio-lodziarni w pobliżu szkoły (na lody rodziców wyciągają najczęściej dzieci) a także w centrum handlowym.

Kolejny ważny punkt to odpowiednia ekspozycja towaru. Podświetlane lady chłodnicze a także umieszczone nad nimi lub zamocowane na ścianie tabliczki z nazwami towarów sprawdzą się idealnie.

Cukiernia Wyszków

Jeśli chcesz, by Twoja lodziarnio-kawiarnia stała się ulubionym miejscem mieszkańców danej miejscowości czy też lokalem, do którego z przyjemnością zaglądają turyści, musisz zadbać o to, by robiła wrażenia na przechodniach.

Po pierwsze, zadbaj o to, by cukiernio-lodziarnia miała ogródek lub też taras, na którym zmieści się kilka stolików. Delektowanie się zimnym deserem w dusznych wnętrzach, będzie mało przyjemne.

Po drugie, pamiętaj, by wnętrza były wygodne i przytulne. W końcu będą one służyły gościom przede wszystkim w chłodniejsze miesiące. Duży efekt można uzyskać w bardzo prosty sposób: postaw na niebanalne połączenia kolorystyczne, np. maliny z czekoladą oraz wygodne kanapy. Delektowanie się kawą i ciastem na drewnianym krześle nie jest już tak przyjemne.

Kawiarnia Niemcy

Możesz postawić także na motyw przewodni. Twoją specjalnością będzie kawa? Zamieść na ścianach duże zdjęcia prezentujące różne wersje tego napoju. Twoja kawiarnia nazywa się Malina? Wykorzystaj malinowy kolor we wnętrzach, a motyw maliny „przemyć” w różnych postaciach, np. w logo, jako ozdobę czy jako popisowy deser.

Lodziarnia – jak się wyróżnić?

Istnieje kilka sposobów na to, by w okresie letnim goście chętnie do Ciebie zaglądali.

Nietypowe smaki

Możesz zdecydować się na lody o smakach, których miłośnicy zimnych deserów nie znajdą nigdzie w mieście. W Wenezueli istnieje np. lodziarnia, która oprócz lodów w tradycyjnych smakach, takich jak wanilia, czekolada, orzech czy truskawka oferuje lody o smaku warzyw, np. pomidorowe, cebulowe czy czosnkowe czy nawet sardynek w brandy.

Lody domowej roboty

Świadomość konsumentów rośnie z roku na rok i coraz częściej zwracają oni uwagę na skład produktów. Fakt, że w Twojej lodziarni można dostać lody, zawierające wyłącznie naturalne składniki, pozbawione barwników i niezdrowych tłuszczy może stać się Twoim atutem.

Świeże soki

Soki świeżo wyciśnięte z owoców to pyszny i zdrowy sposób na ugaszenie pragnienia. Co więcej, wprowadzając je do oferty, możesz mieć pewność, że będą zaglądały do Ciebie osoby, które dbają o dietę oraz sylwetkę. A tych jest coraz więcej.


All rights reserved © PROWNES