Najnowsze wpisy:

Co zrobić, aby klient chciał wrócić do Twojej kawiarni?

Jeśli myślisz, że ludzie chodzą do kawiarni po to, by napić się kawy, masz tylko częściowo rację. Pyszna, aromatyczna mała czarna i duży wybór ciepłych napojów to zaledwie jeden z wielu powodów, dla których klient wybiera takie, a nie inne miejsce. Nie mniej istotne są wnętrza kawiarni i panujący w nich klimat, lokalizacja, muzyka i oczywiście stosunek obsługi do klienta. Co jeszcze sprawi, że klient będzie chciał wracać do Twojej kawiarni?

Zapytaj o ofertę na projektowanie wnętrz komercyjnych oraz ich kompleksowe wykonanie! Czekamy na Twój telefon! +48 77 453 17 79

Stwórz niepowtarzalny klimat

Aranżacja wnętrza kawiarni to jeden z głównych powodów, dla których klienci decydują się spędzić czas w danym lokalu. Nie da się bowiem ukryć, że popołudnie z przyjaciółką staje się o wiele przyjemniejsze, jeśli zamiast siedzieć na drewnianych stołkach możecie się wygodnie rozłożyć na kanapie, a randka zyskuje na uroku, gdy na każdym stoliku znajduje się wazonik z kwiatami i dopasowany do charakteru miejsca świecznik.

Projektując wnętrza komercyjne, pamiętaj jednak, że liczą się nie tylko wyposażenie i dodatki. Zacznij od podstaw. Po pierwsze, zadbaj o odpowiednią kolorystykę. Zimne, np. niebieskie czy szare ściany idealnie sprawdzą się w lokalach nowoczesnych, minimalistycznych. Będą dawały wrażenie czystości, świeżości. Szarość, która obecnie wraca do łask, sprawia, że wnętrza stają się bardziej eleganckie i stylowe. Co więcej, dobrze łączy się z innymi kolorami, np. różem czy fioletem. Żółcie i pomarańcze, czyli barwy ciepłe, to z kolei prosty sposób na to, by wnętrza zyskały na przytulności i wydały się bardziej radosne. Kameralny nastrój zyskasz również dzięki odpowiedniemu oświetleniu, np. niewielkiej lampce nad każdym stolikiem.

Zaproponuj coś, czego Twoi klienci nie znajdą u konkurencji

Planując specjalne atrakcje, weź pod uwagę powody, dla których ludzie spotykają się w kawiarniach – by spędzić wspólnie wolne popołudnie, by się zrelaksować, by wypełnić czas, oczekując na pociąg. W jaki sposób możesz im to uprzyjemnić? Wystarczy jedna niewielka półka, na której postawisz kilka książek, jakieś czasopisma i gry planszowe. A Twoi klienci zyskają kolejny powód, by odwiedzić właśnie Ciebie.
Kuś zapachami

Ile razy zdarzyło Ci się ulec magii zapachu, kiedy przechodziłeś koło stoiska z grillem czy miejsca z goframi? No właśnie, zapach to jeden z najskuteczniejszych bodźców zakupowych. Niech zatem i Twoja kawiarnia kusi aromatem cynamonu, imbiru czy kardamonu.

Pamiętaj o potrzebach swoich klientów

Czasem wystarczy jedna niewielka zmiana we wnętrzach kawiarni, by określona grupa klientów przychodziła do niej znacznie chętniej. Przykład? Niewielki kącik dla dzieci z małym stoliczkiem i kilkoma krzesełkami, kolorowankami i kredkami. Mamy, które marzą o wypiciu kawy z przyjaciółką, z pewnością to docenią.

Zadbaj o nastrój

Muzyka może stać się atutem, a dla klientów powodem, dla którego warto odwiedzać właśnie Twoją kawiarnię. Pamiętaj jednak, aby muzyka stanowiła wyłącznie dodatek, odgrywała rolę tła dla swobodnie prowadzonych rozmów. Bez konieczności przekrzykiwania się. I przy której bez problemu będzie można pracować….


All rights reserved © PROWNES