Qualitätspolitik

Wysoka jakość oferowanych przez nas usług jest źródłem zaufania i zadowolenia naszych klientów oraz silnej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym.

Nadrzędnym celem spółki Promas jest osiągnięcie pozycji lidera w dziedzinie architektury wnętrz komercyjnych poprzez stałe dążenie do zapewnienia swoim klientom najwyższej jakości usług.

Spółka Promas realizuje swoją politykę jakości poprzez:

  • nieustanne poszerzanie i unowocześnianie naszej oferty w odpowiedzi na zmienne trendy rynkowe i wymagania naszych klientów,
  • stosowanie materiałów certyfikowanych, zakupionych u wiarygodnych (sprawdzonych) dostawców,
  • projektowanie wnętrz zgodnie z normami unijnymi, budowlanymi, higieniczno-sanitarnymi, przeciwpożarowymi oraz BHP,
  • projektowanie wnętrz zgodnie z wymogami ich eksploatacji,
  • dbanie o rzetelną i terminową realizację zleceń,
  • konsekwentne wdrażanie i stosowanie procedur jakościowych,
  • stałe dążenie do udoskonalenia zaplecza technologiczno-produkcyjnego firmy,
  • ciągłe usprawnianie struktury administracyjno-organizacyjnej przedsiębiorstwa,
  • systematyczne inwestowanie w rozwój wiedzy i kwalifikacji zawodowych naszej kadry pracowniczej,
  • dbanie o przejrzystą i sprawną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy,
  • dbanie o klarowność oraz zgodność zasad i wartości, na których opiera się kultura organizacyjna spółki,
  • zapewnienie naszym pracownikom bezpieczeństwa i przyjaznych warunków pracy,
  • stymulowanie satysfakcji zawodowej, zaangażowania i poczucia wspólnoty pracowników,
  • stosowanie zasad etyki w kontakcie z naszymi klientami, dostawcami i innymi partnerami biznesowymi.

W roku 2008 Zarząd Spółki przyjął działania zmierzające do wdrożenia i stosowania na każdym stanowisku Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy EN ISO 9001:2008. Działania te zakończyły się sukcesem – 20.07.09 Spółka Promas uzyskała certyfikat EN ISO 9001:2008.

All rights reserved © PROWNES