Najnowsze wpisy:

01_kawiarnia_duszniki

Co zrobić, aby klient chciał wrócić do Twojej kawiarni?

Jeśli myślisz, że ludzie chodzą do kawiarni po to, by napić się kawy, masz tylko częściowo rację. Pyszna, aromatyczna mała czarna i duży wybór ciepłych napojów to zaledwie jeden z wielu powodów, dla których klient wybiera takie, a nie inne miejsce. Nie mniej istotne są wnętrza kawiarni i panujący w nich klimat, lokalizacja, muzyka i oczywiście stosunek obsługi do klienta. Co jeszcze sprawi, że klient będzie chciał wracać do Twojej kawiarni?

Zapytaj o ofertę na projektowanie wnętrz komercyjnych oraz ich kompleksowe wykonanie! Czekamy na Twój telefon! +48 77 453 17 79

Stwórz niepowtarzalny klimat

Aranżacja wnętrza kawiarni to jeden z głównych powodów, dla których klienci decydują się spędzić czas w danym lokalu. Nie da się bowiem ukryć, że popołudnie z przyjaciółką staje się o wiele przyjemniejsze, jeśli zamiast siedzieć na drewnianych stołkach możecie się wygodnie rozłożyć na kanapie, a randka zyskuje na uroku, gdy na każdym stoliku znajduje się wazonik z kwiatami i dopasowany do charakteru miejsca świecznik.

Projektując wnętrza komercyjne, pamiętaj jednak, że liczą się nie tylko wyposażenie i dodatki. Zacznij od podstaw. Po pierwsze, zadbaj o odpowiednią kolorystykę. Zimne, np. niebieskie czy szare ściany idealnie sprawdzą się w lokalach nowoczesnych, minimalistycznych. Będą dawały wrażenie czystości, świeżości. Szarość, która obecnie wraca do łask, sprawia, że wnętrza stają się bardziej eleganckie i stylowe. Co więcej, dobrze łączy się z innymi kolorami, np. różem czy fioletem. Żółcie i pomarańcze, czyli barwy ciepłe, to z kolei prosty sposób na to, by wnętrza zyskały na przytulności i wydały się bardziej radosne. Kameralny nastrój zyskasz również dzięki odpowiedniemu oświetleniu, np. niewielkiej lampce nad każdym stolikiem.

Zaproponuj coś, czego Twoi klienci nie znajdą u konkurencji

Planując specjalne atrakcje, weź pod uwagę powody, dla których ludzie spotykają się w kawiarniach – by spędzić wspólnie wolne popołudnie, by się zrelaksować, by wypełnić czas, oczekując na pociąg. W jaki sposób możesz im to uprzyjemnić? Wystarczy jedna niewielka półka, na której postawisz kilka książek, jakieś czasopisma i gry planszowe. A Twoi klienci zyskają kolejny powód, by odwiedzić właśnie Ciebie.
Kuś zapachami

Ile razy zdarzyło Ci się ulec magii zapachu, kiedy przechodziłeś koło stoiska z grillem czy miejsca z goframi? No właśnie, zapach to jeden z najskuteczniejszych bodźców zakupowych. Niech zatem i Twoja kawiarnia kusi aromatem cynamonu, imbiru czy kardamonu.

Pamiętaj o potrzebach swoich klientów

Czasem wystarczy jedna niewielka zmiana we wnętrzach kawiarni, by określona grupa klientów przychodziła do niej znacznie chętniej. Przykład? Niewielki kącik dla dzieci z małym stoliczkiem i kilkoma krzesełkami, kolorowankami i kredkami. Mamy, które marzą o wypiciu kawy z przyjaciółką, z pewnością to docenią.

Zadbaj o nastrój

Muzyka może stać się atutem, a dla klientów powodem, dla którego warto odwiedzać właśnie Twoją kawiarnię. Pamiętaj jednak, aby muzyka stanowiła wyłącznie dodatek, odgrywała rolę tła dla swobodnie prowadzonych rozmów. Bez konieczności przekrzykiwania się. I przy której bez problemu będzie można pracować….


All rights reserved © PROWNES