Najnowsze wpisy:

Luksus, elegancja, wygoda – jak chce kupować nowoczesny klient?

Wymagania klientów są coraz wyższe. I nie chodzi tu już tylko o jakość produktów, duży wybór czy miłą, a równocześnie profesjonalną obsługę. Klient chce robić zakupy we wnętrzach wygodnych i estetycznych. Co ważne, oczekiwania te dotyczą nie tylko produktów z wyższej półki, ale też tych codziennego użytku. Skąd te zmiany? I jak im sprostać?

Wyselekcjonowana oferta i wykwalifikowany personel

Jak pokazują badania, zamożność konsumentów rośnie. Zwiększa się również ich świadomość. Oznacza to, że przywiązują oni coraz większą wagę do jakości i składu kupowanych produktów a także do polityki i filozofii danej firmy. W efekcie klienci są skłonni wydać więcej, by otrzymać towar zdrowy, ekologiczny, wytworzony z poszanowaniem praw człowieka i przyrody.

Zapytaj o ofertę na projektowanie wnętrz komercyjnych oraz ich kompleksowe wykonanie! Czekamy na Twój telefon! +48 77 453 17 79

Wszystkie te zmiany sprawiają, że na popularności zyskują sklepy specjalistyczne, oferujące wyłącznie towary ekologiczne, regionalne, wegetariańskie czy też produkty z najwyższej półki. Wyselekcjonowany towar powinien iść w parze z wysokimi kwalifikacjami sprzedawców, którzy będą w stanie zaprezentować produkt i doradzić klientowi, a także odpowiednią aranżacją wnętrz i ekspozycją towaru.

Eleganckie i funkcjonalne wnętrza

Czy cena faktycznie czyni cuda? Cóż, nie da się zaprzeczyć, że kilku firmom udało się oprzeć na tym założeniu swój biznes i stać się potęgą w branży. Prawda jest jednak taka, że budowanie filozofii firmy na najniższej cenie jest mocno ryzykowne. Istnieje bowiem duże prawdopodobieństwo, że zawsze pojawi się ktoś, kto zaoferuje klientowi dany lub podobny produkt za mniej. Wtedy zaś klienci, których łączy z Tobą wyłącznie atrakcyjna cena, pójdą do konkurencji.

Dużo bezpieczniejszym rozwiązaniem jest budowanie rozpoznawalności marki na specjalistycznej ofercie, produktach wysokiej jakości oraz eleganckich i funkcjonalnych wnętrzach. W ten sposób trafiasz co prawda do węższej grupy docelowej, ale budujesz więź ze swoimi klientami i zyskujesz ich lojalność.

Kusząca ekspozycja towarów

Eleganckie wyposażenie i niemalże butikowa ekspozycja towarów to nie tylko wyjście naprzeciw estetycznym oczekiwaniom klienta. To również przemyślana strategia marketingowa. Klienci często ulegają emocjom podczas kupowania. I nie ma tu znaczenia, czy przyszli do sklepu z listą w dłoni czy też nie. Sprytnie poprowadzone działania mogą sprawić, by wyszli ze sklepu z kilkoma nadprogramowymi produktami. Jak zachęcić ich do tego, by do koszyka włożyli coś więcej? Najprostszym sposobem jest oczywiście promocja. Atrakcyjna cena to najkrótsza droga do tego, by konsument nabył coś czego zupełnie nie potrzebuje. Drugie rozwiązanie to odpowiednia ekspozycja towaru. Elegancka, podświetlona witryna, w której na konsumenta czekają pyszne ciasta czy też specjalny regał leżący poza strefą półek i kuszący pralinami na wagę zatrzymają klienta na trasie prowadzącej prosto do kasy.


All rights reserved © PROWNES